اپلیش NetBill (سامانه مدیریت مصرف کاربران اینترنت)

اپلیش NetBill (سامانه مدیریت مصرف کاربران اینترنت)


شرکت پویش داده نوین با همکاری شرکت قاصدک سامانه اپلیش NetBill (سامانه مدیریت مصرف کاربران اینترنت) را بر بستر اولین سامانه ایرانی مجازی‌سازی سرورها (PVM) و سایر سامانه‌های مجازی‌سازی ارائه می‌نماید.

 

سامانه مدیریت مصرف کاربران اینترنت (NetBill) سامانه ای کامل و جامع برای ISP ها است و آنها را قادر می‏سازد به تمامی روش‏های مختلف زمانی، حجمی، با محدودیت و یا بدون محدودیت زمانی و حجمی خدمات اینترنت خود را بر روی بستر‏های مختلف ارائه کنند.

 

در NetBill  می‏توان سخت‏ افزارهای کوچک و بزرگ و به تعداد نامحدود را در یک سیستم واحد بصورت پردازش توزیعی بکار گرفت و از این طریق عملا محدودیتی از لحاظ قدرت سخت‏ افزار، تعداد کاربران تعریف شده و یا OnLine  برای NetBill  وجود ندارد. با پراکنده کردن این Serverها در سایت‏های مختلف نیز می‏توان سرویسی یکپارچه در سراسر کشور به کاربران عرضه کرد. در حال‏ حاضر NetBill  تنها نرم‏ افزاری است که این قابلیت را داراست.

در بسته NetBill، نرم‏ افزار، سیستم عامل، دیواره آتش (Firewall)، پایگاه داده (SQL Server) و سرویس دهنده وب (Web Server) تماما توسط یک CD  و ظرف کمتر از ۲۰ دقیقه نصب می‏شود.

 

سامانه مدیریت مصرف کاربران اینترنت دارای سه زیر سامانه به قرار ذیل است:

  • سامانه مدیریت امنیت و کنترل کاربران شبکه
  • سامانه مدیریت حساب کاربران اینترنت پرسرعت
  • سامانه مدیریت کاربران اینترنت و تلفن

سامانه میز کار مجازی PVM Desktop

اپلاینسهای مجازی پویش (اپلیش Aplish)

از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

  • سامانه مدیریت امنیت و کنترل کاربران شبکه (NetBill LANSuite)

مدیران شرکت‏ ها و موسسات دولتی و خصوصی علیرغم صرف هزینه ‏های گزاف بابت پهنای باند، همواره از کندی سرعت اینترنت و نیز عدم امکان کنترل حجم، زمان و پهنای باند مصرفی و نیز کنترل سایت‏ های در دسترس کاربران شبکه گلایه دارند.

NetBill LANSuite  با استفاده از روش‏های متنوعHotSpot  (بدون نیاز به هرگونه تنظیمIP و یا Proxy و نظائر آن)، PPPoE (روشی شبیه به سرویس‏ های ADSL ) و PPTP (روش موسوم به VPN ) و با بهره گیری از روش‏های پیشرفته کنترل و مدیریت پهنای باند بر اساس اولویت بندی کاربران، گروه ‏ها و نیز سرویس‏ های مورد نیاز آنان، ترافیک شبکه را به روشی هوشمند و منحصر بفرد مدیریت کرده و به کاربران خدماتی با کیفیت مطلوب ارائه می‏کند.

استفاده از NetBill LANSuite برای کاربران و مدیران شبکه ‏ها بسیار آسان بوده و نیازی به دانش فنی بالا ندارد.

  کاتالوگ سامانه مدیریت امنیت و کنترل کاربران شبکه
     
  • سامانه مدیریت حساب کاربران اینترنت پرسرعت (NetBill BroadBand)

سرویس دهندگان اینترنت پرسرعت همواره با مشکلات متعددی برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان دست به ‏گریبانند. روند فزاینده تعداد کاربران، حجم پهنای باند مصرفی و تنوع سرویس‏ های مورد نیاز آن‏ها باعث شد که نرم ‏افزارهای Accounting که با ساختارهای سنتی و غیر مدرن طراحی و پیاده سازی شده بودند، عملا نتوانند از عهده سرویس‏ دهی مناسب برآیند. همچنین نیازهایی چون محدود کردن پهنای باند بدون نیاز به تنظیم در DSLAM و یا  Routerهای شبکه، از دیگر مهمترین مشکلات سرویس‏ دهندگان اینترنت پرسرعت است که در کار با نرم‏ افزارهای Accounting با آن مواجه هستند.

در NetBill BroadBand می‏توان تعداد نامحدود سخت‏ افزارهای متنوع را در سیستمی واحد بصورت پردازش توزیعی بکار‏گرفت و از این‏ جهت‏، برخلاف نرم‏ افزارهای مشابه، محدودیتی از لحاظ قدرت سخت ‏افزار و یا تعداد کاربران OnLine  برای NetBill BroadBand  وجود ندارد. درحال حاضر NetBill BroadBand  تنها نرم ‏افزاری است که این قابلیت را داراست.

  کاتالوگ سامانه مدیریت حساب کاربران اینترنت پرسرعت
     
  • سامانه مدیریت کاربران اینترنت و تلفن (NetBill ISP Accounting)

از سال ۱۳۷۶ که کاربران ایرانی از طریق معدود شرکت‏های سرویس‏ دهنده اینترنت به این شبکه جهانی پیوستند تا به امروز، بکارگیری یک نرم‏ افزار جامع و کامل Accounting در اغلب سرویس دهندگان اینترنت و تلفن اینترنتی بعنوان یک معضل حیاتی مطرح بوده‏ است.

NetBill ISP Accounting قادر است تا انواع کاربران سامانه‌های Dialup ،ISDN ،VoIP  و SMS را همزمان مدیریت کرده و حسابداری و مدیریت کاربران و مدیران این مجموعه‏ ها را به روشی منحصر بفرد انجام دهد.

از دیگر امکانات منحصر به فرد NetBill ISP Accounting ، قابلیت تعریف و استفاده از VISP ها به شکل چند سطحی است به نحوی که هر یک از VISP ها میتوانند در زیر مجموعه خود، VISPهائی با سرویس‏های متنوع ایجاد کرده و هر کدام بصورت کاملا مستقل عمل نمایند.

  کاتالوگ سامانه مدیریت کاربران اینترنت و تلفن

 

 

لازم به ذکر است که اپلیش NetBill پویش داده نوین بر بستر سامانه PVM (اولین سامانه ایرانی مجازی سازی سرورها) ارائه می‌شود.

 

هم اکنون با ما تماس بگیرید.

 

آدرس کوتاه :

پویش داده نوین