خدمات مشاوره و برنامه ریزیIT درحوزه های زیرساخت و سرویس‌های تحت شبکه

خدمات مشاوره و برنامه ریزیIT درحوزه های زیرساخت و سرویس‌های تحت شبکه


امروزه توان تداوم یک سازمان در محیطی متغیر و رقابتی، مستلزم به کارگیری فناوری اطلاعات در سازمان است. نقش فناوری اطلاعات در سازمان ها به اندازه‌ای پررنگ است که بسیاری از نظریه پردازان و مدیران عالی، سازمانها را به اتخاذ استراتژی هایی مرتبط با این فناوری توصیه می‌کنند.

تكنولوژی اطلاعات ( (Information Technologyبا محوریت دانش و خردگرایی انسان و اندیشه‌هایش به منظور بهره‌برداری از اندیشه، و سپردن امور تكراری و غیر خلاق به ماشین و همچنین افزایش كارآیی و آزاد سازی مهارتهای انسانی، در دهه های اخیر مورد توجه خاصی قرارگرفته ‌است.

تكنولوژی اطلاعات با  افزایش توانایی سازمان ها موجب افزایش تنوع محصولات، بهبود كیفیت و جلب رضایت مشتری می شود که نهایتا این مهم سبب تسهیل روال اداری و افزایش بازده نیروی انسانی و مدیریت می‌گردد.

از آنجائیكه تكنولوژی اطلاعات به عنوان محور توسعه جوامع و سازمانها مطرح است، بنابراین طراحی ساختار آن نیازمند ژرف اندیشی و تامل، همراه با ارائه مدل مناسب و بررسی مدلهای موجود در سازمانهای داخلی و خارجی است. از طرفی، بكار گیری و اجرای تكنولوژی در سازمانها یك نسخه تجویز شده كلی نیست و نمی توان با یك برنامه جامع تكنولوژی اطلاعات برای كلیه سازمانها و شركتها، ساختار فناوری اطلاعات را پیاده سازی و اجرا نمود.

میتوان نتیجه گرفت که استفاده از کارشناسان و مشاوران زبده‌، در بهبود روند کار سیستماتیک سازمانها، تأثیرات بسزایی داشته و موجبات هم افزایی فردی و گروهی را فراهم می سازد.

 

از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

بر این اساس شرکت پویش داده نوین با برخورداری از تجربیات ارزنده در حوزه های زیرساختی حوزه فناوری اطلاعات اعم از: زیرساختها و سرویسهای تحت شبکه، سامانه مبتنی بر متن باز (open source)، سیستمهای فایروال، مباحث امنیت، کنترل پروژه و... آمادگی دارد در جهت پیشبرد كسب و كار و اهداف شركت‌ها و سازمان‌ها نسبت به ارائه خدمات مشاوره اقدام نماید.

از جمله مهمترین حوزه‌های خدمات مشاوره شرکت پویش داده نوین شامل موارد ذیل می باشد:

  • مشاوره طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت شبكههای کامپیوتری
  • مشاوره در تولید نرم‌افزارهای متن باز (از مرحله نیازسنجی تا تست)
  • مشاوره مدیریت فناوری اطلاعات: استراتژی و برنامه‌ریزی مبتنی بر استانداردهای ISO، PMBOK و Ajax
  • نیازسنجی طرح‌های انفورماتیکی دستگاههای اجرایی و شرکتهای خصوصی
  • سرویسهای شبکه
  • ایمن‌سازی شبکه و استانداردهای امنیت اطلاعات
  • طراحی و نظارت بر پیاده سازی مراکز داده
  • نگهداری و بهینه‌سازی سیستمهای نرم‌افزاری
  • تدوین استراتژی‌ و طرحهای جامع انفورماتیکی
 

اپلاینسهای مجازی پویش (اپلیش Aplish)

شرکت پویش داده نوین به عنوان بازویی توانا و همیشه در دسترس، با تخصص ویژه در زمینه مجازی سازی و زیرساخت، و ارایه راهکار دارای ارزش افزوده و توجیه اقتصادی بالا، مفتخر به پویش و همراهی با کارفرمایان منحصر به فرد خود (بیش از 80 سازمان مهم اداری، امنیتی و تجاری در سطح کشور) میباشد. در همین راستا این مجموعه تمام تلاش و همت خود را در جهت رضایتمندی کامل مشتریان و کارفرمایان خود به کار بسته است. امید است تا این تلاش در سایه الطاف خداوند متعال مورد پذیرش کارفرمایان گرامی قرار گیرد.

هم اکنون با ما تماس بگیرید.

 


پویش داده نوین