اپلاینس مجازی پویش داده نوین به منظور مدیریت موجودی (منابع) سخت افزاری و نرم افزاری (Inventory)

اپلاینس مجازی پویش داده نوین به منظور مدیریت موجودی (منابع) سخت افزاری و نرم افزاری (Inventory)


به روز نگه داشتن موجودی منابع سخت افزاری و نرم افزاری سازمان یکی از دغدغه های اصلی مدیران شبکه میباشد.

انبوه سیستم های کاربران در شبکه و تعدد نیازها باعث تنوع منابع موجود سخت افزاری و نرم افزاری در سازمان شده است که آگاهی داشتن نسبت به آن میتواند در برآوردن نیازهای جاری سازمان و همچنین برآورد نیازهای آینده بسیار مفید و مثمر ثمر باشد.
همچنین مدیریت درخواستهای کاربران از جمله دغدغه های رایج در مدیریت شبکه های سازمانی میباشد.

سامانه مجازی سازی PVM

سامانه میز کار مجازی PVM Desktop

ارزش‌های ایجاد شده برای کارفرمایان پویش به واسطه استفاده از PVM

PVM و جداسازی اینترنت از شبکه داخلی

دانلود PVM

اپلاینسهای مجازی پویش (اپلیش Aplish)

از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

شرکت پویش داده نوین با درک این مهم و به منظور رفع دغدغه کارفرمایان خود، نرم افزار متن باز glpi را به صورت Appliance مجازی ارایه می نماید. شرکت پویش داده نوین دارای تجارب بسیار موفق در اجرای این نرم افزار در شبکه های سازمانی بزرگ میباشد.

این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری شناخته میشود که یک View کامل از وضعیت سازمان را در اختیار مدیر شبکه قرار میدهد.

 

نرم‌افزار glpi‌ دارای دو بخش اصلی میباشد:

  • مدیریت دارایی ها

مدیریت دارایی ها شامل: رایانه ها، چاپگرها، تجهیزات شبکه، monitors, scanners, telephones است.

نرم افزار دارای یک agent مخصوص هر سیستم عامل میباشد که اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری رایانه را به صورت خودکار ثبت و ضبط میکند. هر تغییر توسط کاربر در سخت افزار یا نرم افزار در این سیستم ثبت میشود.

  • مدیریت پشتیبانی و ارائه سرویس

در مدیریت پشیتبانی کاربران شبکه های بزرگ، با ایجاد و ثبت تیکت در نرم افزار مشکل خود را با مدیران شبکه مطرح نموده و سپس با بررسی مشکل مذکور، راه‌ حل آن به اطلاع کاربرخواهد رسید. به این ترتیب ضمن کاهش  تماس‌های مکرر با واحد پشتیبانی سازمان، روال بررسی مشکلات به صورت منظم و مستند پیگیری خواهد شد.

از دیگر امکانات این نرم افزار مدیریت مجوزها می‌باشد که با استفاده از آن امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کاربران متفاوت جهت استفاده از بخش های متنوع این نرم افزار فراهم میشود.

 

لازم به ذکر است که اپلیش مدیریت موجودی پویش داده نوین بر بستر سامانه PVM (اولین سامانه ایرانی مجازی سازی سرورها) ارائه می‌شود.

 

هم اکنون با ما تماس بگیرید.